カテゴリー別で見る

WEEKLY PICKUP!!

  • けーちゃん×まーくんのドタバタグッドボタン - けーちゃん×まーくん

    「ファラケのグッドボタン!」のけーちゃんが愛知に単身赴任になったことをきっかけに、愛知のオシャベリスト・まーくんと共に始動させたポッドキャスト。新天地での生活の様子をアクセルフルスロットルのアトラクショントークで配信。

  • 恋するご当地調味料 - 矢野 麻子

    Webメディア「恋するご当地調味料」で様々な調味料を紹介する矢野麻子が、記事に載せきれないおすすめ調味料を1話5分程度で紹介するポッドキャスト。珍しい調味料を知れるため、料理好きは必聴の番組。

  • 定時までに帰れるラジオ #テイジラジオ - JobPicks

    ビジネスパーソンが定時までに帰れるための業務効率化やキャリアアップに役立つ本の著者を招いて、そのノウハウを聞いていくポッドキャスト。自分のキャリアを見直す機会にぜひ一度聴いてみては。

  • Sponsored

    Adobe Experience Cloud ポッドキャスト - アドビ株式会社

    デジタルマーケティングの第一線で活躍するゲストを迎え、顧客体験のあり方を考える対談シリーズ『Marketer’s Talk』。ゲストが語るリアルな課題や日々の気づきを通じて、顧客体験管理への理解を深める"マーケター同士のオフ会トーク"ポッドキャスト。

Weekly LOST Podcast - Cliff & Stephanie Ravenscraft

The Weekly Lost Podcast is where Cliff and Stephanie’s journey into the world of podcasting began back in 2005.

While Stephanie had been watching LOST from the very first episode, Cliff had got hooked on the show after catching the last four episodes of the first season. For Cliff, it was the hidden clues and the overall mystery of the island that drew him in.

Cliff had initially started out blogging about Lost and listening to a small handful of Lost Podcasts. Many of Cliff’s blog posts highlighting easter eggs and unique theories were picked up by major media outlets like Entertainment Weekly. When Cliff was encouraged by Lost Podcasters, Ryan & Jenn Ozawa, to launch his own podcast, he jumped at the opportunity and convinced Stephanie to join him. The rest is history which you can read on the GSPN Wikipedia page.

While the show was on the air, Cliff and Stephanie produced two podcast episodes every week devoted to the show. They would record an initial reaction podcast immediately following the episode and then they would produce a full weekend review in a live steaming audience way before live streaming was "a thing."

Be sure to check out my current main podcast, The Cliff Ravenscraft Show, in your favorite podcast directory.

ApplePodcastカテゴリー内ランキング遷移

「TV番組レビュー」カテゴリーのランキングを見る

1週間以内に200位以内にランクインしたチャートのみが掲載されます。
ランキング200位未満の場合は201位として表示されます

録って出しのポッドキャストに憧れを持つ一方で、夜な夜な「あの〜」や「なんか〜」を消しがち